mardi, septembre 13, 2005

Parlez-vous francais ? (bis3)

Lors virent tot a plain Costantinople cil des nés et des galies et des vissiers ; et pristrent port et aancrerent lor vaissiaus.
Or poez savoir que mult esgarderent Costantinople cil qui onques mais ne l'avoient veue ; que il ne pooient mie cuidier que si riche vile, peust estre en tot le monde, cum ils virent ces halz murs et ces riches tours dont ele ere close tot entor à la reonde, et ces riches palais et ces haltes yglises, dont il i avoit tant que nuls nel poist croire, se il ne le veist à l'oil, et le lonc et le lé de la vile qui de totes les autres ere soveraine. Et sachiez que il n'i ot si hardi cui la chars ne fremist ; et ce ne fu mi merveille ; que onques si granz affaires ne fu enpris de nul gent, puis que li monz fu estorez.
Lors descendirent à terre li conte et li baron et di dux de Venise ; et fu li parlemenz ou mostier Saint-Etienne. Là ot maint conseil pris et doné. Totes les paroles qui là furent dites ne vos contera mis livres ; mais la summe des conseil si fu tiels, que di lux de Venise se dreça en estant et lor dist :
"seignor, je sai plus del convine de cest pa¨s que vos ne faites, car altre foiz i ai esté. Vos avez le plus grant afaire et le plus perillos entrepris que onques genz entrepreissent ; por ce si covendroit que on ovrast sagement. Sachiez, se nos alons à la terre ferme, la terre est granz et large, et nostre gent sont povre et diseteus de la viande. Si s'espandront par la terre por querre la viande ; e il i a mult grant plenté de la gent el pa¨s ; si ne porriens tot garder que nos n'en perdissiens.
Et nos n'avons mestier de perdre ; que mult avons poi de gent à ce que nos volons faire."

Cinq minutes de rire pour un adulte, durent une éternité pour un enfant.

2 commentaires:

Anonyme a dit…

The Daou Report
ALERT: FEMA'S Mike Brown resigns , giving more mileage to the now-infamous Bush quote , Brownie, you're doing a heck of a job.
I love your blog! It certainly looks like you spent a log of time and effort on it! I'm definitely going to bookmark you!

I have a golf wedge site. It pretty much covers golf wedge related stuff.

Come and check it out if you get time :-)

temps a dit…

Bonjour,
Mes sports préférés sont l'escrime et les échecs, mais si j'avais le temps, il est certain que j'éprouve aussi un attrait pour le golf par ses aspects de détente en marchant et de concentration associant le geste a l'espace.